DĄŻYMY DO UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH O NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    konsultacje chirurgiczno-onkologicze
  • [hide]Diagnostyka obrazowa
  • [hide]Laboratoria
  • [hide] Wejdź i Sprawdź!
    SPS ZOZ w Lęborku
    Nowoczesny szpital i nowoczesne poradnie specjalistyczne 84-300 Lębork, ul.Juliana Węgrzynowicza 13, tel. (0-59) 86 35 202
    Nowoczesny sprzęt i wyposażenie
    SPS ZOZ w Lęborku to nowoczesny sprzęt medyczny renomowanych producentów oraz nowoczesne wyposażenie sal zabiegowych i chorych.
    Nowoczesna infrastruktura szpitala
    Nowoczesne wnętrza, które pomogą Państwu się odnaleźć.
    Parking cennik
  •  CENTRALNA REJESTRACJA do Poradni Specjalistycznych  tel. 59 / 86 35 283  lub  59 / 86 35 289   ZAPRASZAMY do poradni: ALERGOLOGICZNEJ, CHIRURGII OGÓLNEJ, CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ, DIABETOLOGICZNEJ, LOGOPEDYCZNEJ, NEONATOLOGICZNEJ, ONKOLOGICZNEJ, PATOLOGII CIĄŻY oraz KONTROLI ROZRUSZNIKÓW I KARDIOWERTERÓW.

Amazonki w Jarosławcu

W tym roku początek kwietnia ( 7 dni) Amazonki spędziły nad morzem, tym razem w Ośrodku Wczasowo-Rehabilitacyjnym w Jarosławcu. Gmina Nowa Wieś zapewniła nam nieodpłatnie dojazd i powrót gminnym autobusem- bardzo dziękujemy.

Jarosławiec przywitał nas słońcem, więc z przyjemnością rozeszłyśmy się do przydzielonych pokoi, każdy z widokiem na morze..

Po obfitym obiedzie i wizycie lekarskiej otrzymałyśmy karty zabiegowe – 4 zabiegi dziennie.

Wieczorami Ośrodek organizował dla uczestników wieczorki taneczne w tym: gala z poczęstunkiem, bal przebierańców, wieczór grillowy oraz wieczorek pożegnalny z lampką wina. W dzień natomiast po zabiegach czynnie spędzałyśmy czas na spacerach po lesie, plaży, ćwiczeniach w plenerowej siłowni lub leniwie opalając się w zacisznym miejscu nazwanym przez nas „fokarium”. Kilka z nas na wypożyczonych z ośrodka rowerach organizowało wycieczki rowerowe nad przepiękne, dzikie jezioro Wicko oraz dalej, zwiedzając przy okazji okoliczne miejscowości jak: Łącko z bardzo zniszczonym gotyckim kościółkiem z XVI w,  Naćmierz czy Jezierzany.

Poza zajęciami w terenie, w godzinach popołudniowych Ośrodek organizował zajęcia plastyczne, aerobik oraz pokazy kosmetyczne. Skorzystałyśmy także z możliwości zwiedzenia Muzeum Bursztynu, które zrobiło na nas duże wrażenie.

Z wielkim smutkiem żegnałyśmy Jarosławiec. Bardzo dziękujemy Starostwu Powiatowemu w Lęborku za dotacje w postaci grantu oraz naszemu głównemu sponsorowi Panu Radziejewskiemu, dzięki nim mogłyśmy pozwolić sobie na ten wyjazd.

Pobyt w Ośrodku po raz kolejny pokazał, że w grupie siła, odpoczęłyśmy, wzmocniłyśmy naszą kondycję fizyczną i psychiczną a tzw.  „wieczorne Polaków rozmowy” pozwoliły nam nabrać dystansu do wielu spraw. Jeszcze raz wszystkim dziękujemy za pomoc.